Friday, September 23, 2005

不能接受

家事,又知道多左,心裡面好緊
關於爸嘅事,似乎又再完整一d ………
中秋節晚上已經有一個接受唔到嘅消息,心情尚未整頓好時,又再多一個
真係好唔開心……
一直都叫自己頂住,
今晚終於頂唔住,全都因為爸嘅事之餘,嫲嫲都似出事
一次過,有d 負荷唔到
番到hall ,沖涼時忍唔住就喊左出o黎

都幾無奈,當我好需要平靜去令我好好處理工作時
身邊嘅事可以有咁突然嘅變化
攪到我想平靜都唔得
星期日會番大陸一次去探嫲嫲,到時我就要面對一d 我唔想面對嘅事

我只係唔想影響到我出field
我要企得穩


其實,我覺得孤單

3 Comments:

At 11:51 PM, Anonymous Anonymous said...

包包包包,
人個人頂好辛苦ar,有咩唔開心多d同身邊的人分享,你有很多同路人的嗎!
路是難行,但抬頭卻看見明天又是新的開始
努力~ 我好想支持你forever....有啟蒙精神係唔會放棄ar!!!!
mandy

 
At 12:33 AM, Blogger VictorLeung2016 said...

支持唔支持又有幾支持?
又有幾唔支持?
支持,唔係用口講,我會做!
有咩唔開心就同我講,或者同其他人講啦!

 
At 2:14 AM, Anonymous Anonymous said...

家庭沒錯,很重要。
然而,能放下時,放下一陣子。
縱然自私,希望你好過。
在屯門時可找我。

 

Post a Comment

<< Home