Wednesday, September 28, 2005

塞屎渠的SUPERVISION

今日朝早supervision
傾左兩個鐘
Linda 真係好勁,第二次supervision 就知道左我嘅弱點
Perfectionist !!!! 自上個placement 完之時,我已經叫自己要克服呢樣嘢
點知,短短兩個week 就俾阿sor 知道左……
supervision ,同linda 傾左好多嘢,從佢嘅分享,我知道組織者係需要識得對自己好,令自己開心先可以長遠
要收起自己嘅anger ,要學識體諒…..
無論係兩性或者係基層都係要咁
真係好高嘅挑戰呢
同樣地,都要令client 識得咁樣去生活

o係咁早嘅時間就可以有人提點,真係一個好好嘅得著

除左傾自己,仲同阿sa 傾左好多工作方面嘅嘢,佢仲問左我好幾個問題

個腦有好多嘢充斥住
塞晒屎渠咁,認真救命
夜晚的起心肝去左跑下步
個腦先通番 d....


工作已經開始,好緊張
雖然我唔知道HOW FAR I COULD REACH
BUT
不求超越別人,只求跨越自己
努力做好自己,不要完美主義

2 Comments:

At 11:10 AM, Blogger VictorLeung2016 said...

BB, 努力呀
我會盡我所能支持妳架!

 
At 9:29 PM, Anonymous Anonymous said...

我覺linda真係一個好好o既人黎gar ^^
今次placement 要加油呀,
俾心機同努力,
盡力同盡心去做去學,
相信自然會有成效~~

有時我覺得,
placement 完美,
反而會令自己學得更少o野~ :P

 

Post a Comment

<< Home