Monday, September 26, 2005

Low productivity

上星期五同jenny 姐同鳳鳳去左打squash
第一次著住條牛仔褲打(因為之後要去agency visit)
做運動個feel 真係好好,出左一身汗
明天去打乒乓波,好期待



星期六番左三節,連續工作十三個鐘,真係攰到傻
佢地o黎緊會出席好多會議同action ,我可以有機會參與,實在太好
10月31日立法會會議,我希望我可以學習到更多,好好裝備
星期六同事同我分享左好多關於empowerment 嘅睇法同做法,真係獲益良多

自力更生,仲有好多嘢要study ,好彩上次問一問同事關於呢方面嘅explore 方向,唔洗再盲中中
出field 到而家,一直都覺得自己好忙,好似好多時間都用左o係sit meeting 入面
都仲未好好諗埋個O report 個structure
而家仲要plan 下自力更生嘅相關工作
從mobilize 更多婦女,提昇awareness ,train leader,social action …. 想做好多,但可以做幾多,都唔到我掌握
個人又開始緊張,呢排瞓得好差

唔知點解,好似仲有very low productivity
加油!!!!!

1 Comments:

At 7:49 PM, Blogger 肥妹 said...

包包,你要加油!!有甚麼事記得找我們去聊聊,我們撐你^^你要加油努力!!得閒我們去打波輕鬆下啦!!肥妹上

 

Post a Comment

<< Home