Sunday, October 02, 2005

難過但要堅強

番左大陸睇嫲嫲,佢真係瘦左好多,睇到佢個病樣,好心痛。
見到阿爺因為擔心阿嫲成個人憔悴晒,由一個好好胃口嘅老人家,變左而家半碗飯都食唔落,要爸爸佢地好似迫個細路仔咁迫佢食嘢,我內心好難過
我又唔識得講說話去安慰佢,覺得自己好冇用
對住病重嘅嫲嫲,就更加唔識講嘢
只係好老套好老套咁同佢講: 我三月著畢業袍戴四方帽影畢業相,到時你要o黎香港……… 心裡面好難過,一番連我自己都唔係好相信可以成為事實嘅說話
走嘅一刻好唔捨得,但留低,我又好冇作為,我唔想佢面前喊,但我又好怕再冇機會同佢傾計
番到香港一直都平靜唔到,不斷諗番起以前番大陸同阿嫲一齊住,記得佢過年時同我地去買茶果,同我地去買貓,同阿妹爭同阿嫲瞓
我唔想失去親人,但我又知道係一個必要要面對嘅事實
一諗起佢地,我就冇晒心機
救命,點解有病o個個唔係我


比比,多謝你陪住我
有時我唔識得將自己嘅感受好好收歛
但有時,我都唔識得同你講我最真嘅感受
但我知道你係道我想法同感受,你先會番完一日工咁辛苦都搵我
我會好好支持,叫自己堅強d

1 Comments:

At 12:23 AM, Blogger VictorLeung2016 said...

包包:
我會係你身邊和支持你的
我不能跟你回去我也不開心
對不起你和姥姥...

 

Post a Comment

<< Home