Thursday, October 06, 2005

Fruitful placement day

今日又出左去開關綜聯嘅會
好多工作
自己可以幫下手喇
`支援到佢地,又可以幫下自己個組織工作鋪陳
聽佢地開會,我依然渺小得只係聽,有時聽得o黎都消化唔切
佢地個個都咁有經驗,我同佢地太有距離………..
今日都係學到好多嘢,有策略亦有creativity
如果我可以學完之後又識得用番出o黎就good 啦
不過,得先算……
突如其來的變動,明天就要開我個project 嘅第一次會
雖然係一次好initial contact 形式嘅會
但都好緊張
即晚draft 左個agenda

明天番三節
星期六番兩節

出field 到而家,每一個星期都OT
難怪阿Sor 叫我小心爆煲
其實已經爆左喇,不過按need-based同自己可claim CL時間 o黎講,暫時都係要繼續OT 落去
ANYWAY,學習係冇時間限制嘅
我深信
No pain no gain
何況CD WORK 分分鐘係 pain 得多,gain 得少

完成learning contract
快快完成O report ,仲要開始project proposal
meeting 又開始
present 又來
功課量真係多得可怕
包記要頂住

各位出field同學仔都要
阿芝,下星期加油呀!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home