Thursday, October 06, 2005

Fruitful placement day

今日又出左去開關綜聯嘅會
好多工作
自己可以幫下手喇
`支援到佢地,又可以幫下自己個組織工作鋪陳
聽佢地開會,我依然渺小得只係聽,有時聽得o黎都消化唔切
佢地個個都咁有經驗,我同佢地太有距離………..
今日都係學到好多嘢,有策略亦有creativity
如果我可以學完之後又識得用番出o黎就good 啦
不過,得先算……
突如其來的變動,明天就要開我個project 嘅第一次會
雖然係一次好initial contact 形式嘅會
但都好緊張
即晚draft 左個agenda

明天番三節
星期六番兩節

出field 到而家,每一個星期都OT
難怪阿Sor 叫我小心爆煲
其實已經爆左喇,不過按need-based同自己可claim CL時間 o黎講,暫時都係要繼續OT 落去
ANYWAY,學習係冇時間限制嘅
我深信
No pain no gain
何況CD WORK 分分鐘係 pain 得多,gain 得少

完成learning contract
快快完成O report ,仲要開始project proposal
meeting 又開始
present 又來
功課量真係多得可怕
包記要頂住

各位出field同學仔都要
阿芝,下星期加油呀!!!

1 Comments:

At 2:58 AM, Anonymous Anonymous said...

Nails in the Hammer's Coffin?
Posted Wednesday, Oct. 5, 2005, at 9:47 AM PT Bloggers respond to Tom DeLay's latest indictment; ... : House Majority Leader Tom DeLay was indicted last week on conspiracy charges for allegedly using corporate contributions to fund Texas congressional campaigns in 2002.
Find out how you can buy and sell anything, like things related to music on interest free credit and pay back whenever you want! Exchange FREE ads on any topic, like music!

 

Post a Comment

<< Home