Saturday, October 08, 2005

CD agency study 最新資料

有幾位未能抽中green peace 的同學今日好快已經respond 左佢地嘅preference
但仲有部份同學未有回應我
因為我屋企有d 事我要番大陸,我好希望大家可以儘快回應

未回應同學有:
(1) rita 敏 (2)細car

而未抽中同學可以揀嘅機構有
(1) 職工盟天水圍project (2個位)
(2) 工權會(3 個位)
(3) 靈實長者地區中心 (5個位)


同學再選擇之後嘅arrangement 方式都係會以大家最高priority 先作選擇,剩餘額數再full 時再抽籤,再抽唔中,就會去剩低有位嘅機構了

暫時同學選擇嘅情況為
(1) 職工盟天水圍project (2個位) cement ,rainbow,sammy
(2) 靈實長者地區中心(5個位) jenny,大car ,mandy ,doris , 倩
(3) 工權會 (3 個位) 暫時未有人選擇

換言之,暫時天水圍project 一定要再抽,其他兩個機構要睇下3位未回覆同學選擇再定案

請各位睇到我diary 時,可以的話請通知2 位同學
本人希望星期一可以所有嘢都settle 晒 so that 我可以handle 屋企嘅事
真係多謝大家合作!!!
really thx a lotsssssss!!!!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home