Friday, October 14, 2005

TO 比

對唔住
為左個broadband router 發脾氣
但我唔係嬲你,因為我知道你安排嘅都係為左我嘅benefits
當時係一諗起send 極mail 都send 唔到仲浪費左我好多寶貴時間先會好似忟彊咁

知道你今日番工開會好exhausted ,我都唔體諒你仲發老脾
我知道我嘅情緒都會牽動到你嘅情緒
really sorry for 衝動

個wireless 上網,連日o黎你都花左好多心機,唔洗咁趕啦
你有充足精神先幫我攪好了
我會用盡方法去解決technical 問題………
最多麻煩d
(1) notebook TO 手指 TO pc TO web TO centre
(2) request ic to make my notebook connected to the broadband service
或者索性買個外置floppy disc ………最後極無奈的選擇
但為左工作順利,要負出

Anyway
呢幾日要take good care coz 你傷風未清
多食橙食蔬菜,唔好唔飲/飲多d auntie 靚湯,有時間去跑下步,或者行下都好
著多件衫
星期日下晝見

0 Comments:

Post a Comment

<< Home