Saturday, December 25, 2004

雜亂記

最近, 一放假就會開始漸漸發現到身邊那些人係真正care 自己…
布時會覺得人與人之間嘅關係其實似係好實在, 但其實亦都好虛無
一d朋友平日就會好似好願意去同你分享, 但一到左假日就人影都唔見…..
原來, 朋友都會有時間空間嘅限制

平安夜收一到好幾位朋友嘅sms, 當中以有中學嘅,出面識嘅, 亦都有大學嘅, 其實收到佢地嘅sms 好開心
同一個大學嘅朋友o係icq上chat 左一陣
睇佢嘅日記, 知道佢好關心我上大陸嘅事
忽然覺得同佢好close
記得Jenny同我提過大學入面朋友嘅問題
我同佢傾時我仲好似好識得安慰佢咁叫佢要take easy
我自問自己都唔會對大學入面嘅朋友期望太高
當呢一刻諗一諗, 唔多唔少, 我都會想同某幾個potential 嘅同學成為好朋友
但~~~~假日嘅時間 (其實平日好多時候都係), 當中有一d 似乎set 佢私人生活嘅priority set 得好高…………似乎繼續去建立更好嘅朋友關係真係有d難

開始發現自己對於朋友又有 irrational 嘅諗法
其實的確每個人都有選擇, 我唔應該期望人地太多
但失望總是難免-------
還是一切隨緣再強求, 辛苦只有自己!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home