Saturday, October 15, 2005

Working days n Nights

早上4:00
剛剛準備好workplan
明天10半要到灣仔胡忠大厦社署總部同街坊見署方
今日番centre打電話時,同事兼CENTRE IC brief 左我,要有心理準備明天可能會有少少conflict 場面,role係根據到時環境同街坊行動意向去支援街坊
仲有做de-briefing …………
點都好,我地要堅持我地底線

今日紫藤o係灣仔警察總部有action,去想去,但同CD 堂撞到正
兩個我都好想COMMIT ,最後揀左上堂
但心裡仍記掛住佢地action 情況
上完堂,同佢地傾左一陣present就要番centre 打電話做問卷
今次present ,自己因為私人事情同placement 嘅工作,contribution 真係好少
好多謝佢地體諒我,我只能負出勞力去contribute


今日announce 左hon pro supervisor,又係LINDA ,都幾開心
但而家其實好想轉番個TOPIC ,study 嫖客同姐仔function
唔知轉唔轉得呢…

明天去完社署又要番BU supervision

好驚會係linda 面前爆emotion
之後要繼續做功課
呢個星期開始發覺d 時間真係好唔夠
d 功課,好想做,搵左料做------ 但係冇時間做…….點樣先可以好有效運用時間


最近多左嘢做
個人開始冇胃口
食少左嘢
但個腸胃依然好有問題
發到上番面,醜樣之餘又癢又痛
完成unprecedented 地annoying
煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩

1 Comments:

At 10:44 AM, Blogger VictorLeung2016 said...

包包,我從來都唔覺得你醜呀.
休息多些便是了,不要太勞累,
不然我會痛心呢

 

Post a Comment

<< Home